26 Haziran 2010 Cumartesi

Kabusum'sun Matemetik


Şikayet etme devrindeyiz şimdi.Ben de sıralıyorum..Öncelikle bu yıl başlayan bir sorundan bahsetmek istiyorum..12 sınıfı karne günü bitirmiş bulundum ve matematikten dolayı ortalamam 3.82 olmasına rağmen belge alamadım..Bunun sebebi benim çalışmamam biliyorum ama asıl sorun şu;10.sınıftan beri sözel öğrenci olan şahsım 12.sınıfın son dönemi okul değiştirdim ve geldiğim okulda matematik zorunlu..2 saat bile olsa..2.5 yıl bu dersten uzak hayat süren ben bir dönemde nasıl konuları çözüp iyi not alabilirdim??...Sırf bu yüzden belge alamadım ve bu sistemi getirenlere tepkiliyim..Aslına bakıldığında çok iyi bir sistem üniversite sınavında önemli derslerden biri olan matematik her yıl tekrar edilip pekişir...Bu sistemin güzel olması benim mağduriyetimi gölgelemiyor ama...
Fatmanur Ahmetbeyoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

http://www.avrillavigne.com/